1.ترکیب رنگ ها آرامش بسیار خوبی رامنتقل میکند.احتمالا افراد زیادی در این محیط نیستند که ای فضا اینگونه زیبا مانده است.و هر چهار فصل را میتوان در این دید.در این تصویر نوعی خیال پردازی وجود دارد.این تصویر می توانند نوعی راه بی انتهای آینده را نمایانگر باشد و به دلیل ندیدن انتهای تصویر احتمال زیبا نبودن آینده وجود دارد.


2.وقتی به ساختمان های بلند انتهایی نگاه در این عکس نوعی تضاد طبقاتی دیده می شود زیرا اگر از پشت این ساختمان ها این عکس گرفته می شد،این محله زاغه نشین در تصویر مشخص نمی شد.در این تصویر میتوان دید کودکی که باید تاز او نگه داری شود از خود واز کودکی کوپک تر نگه داری میکند.ترکیب رنگ ها نیز در ایجاد حس غم و اندوه در این تصویر نقش زیادی دارد.

3.مانند دو تصویر قبلی با اینکه ابتدا و انتهای فلفل سالم به نظر می رسد ولی از درون یا ناحیه وسطی آن شکسته شده است و میدانیم که شکستگی اصلا برای فلفل وجود واقعی ندارد و تضاد رنگ سفید و قرمز باعث بارز شدن این شکنندگی شده  که قطعات آن بهتر به نظر بی آید.و در نهایت این معنی دریافت می شود که با خوردن این چیپس نوعی دگرگونی در ما به وجود می آید.


4.در این تصویر نوعی از هم پاشیدگی و فردگرایی دیده می شود که حتی باد هم دست به دست بادبان ها داده که هر قایق به یک سمت کشیده می شود.در این تصویر عدم وحدت دیده می شود.

5.در این تصویر به نطر می رسد نوعی تصویر جنگ جهانی سوم است که نوعی از هم پاشیدگی در آن دیده می شود.